Print

Udvælgelse af leverandører

I denne fase får I gode råd til, hvordan I kan udvælge de leverandører, som indsatsen bør fokusere på.

Mens I med fordel kan kommunikere jeres Code of Conduct til alle leverandører, vil der være grænser for, hvor mange leverandører I kan gå i tættere dialog med omkring CSR.

Udvælgelsen af de leverandører, som I vil fokusere indsatsen på, handler om at afveje de ressourcer I har til rådighed med leverandørernes betydning og risici for negativ indflydelse på CSR-principper. Det er vigtigt, at I er bevidste om de CSR-risici, der er særligt relevante i jeres leverandørkæde.

De 2 trin i denne fase er:

 Udvælgelse af leverandører

 Risikoafdækning

Udarbejdelse af krav

Hjælp os med at forbedre CSR Kompasset.

Vi håber, at du vil deltage i en kort undersøgelse, der kan hjælpe os med at forbedre CSR Kompasset.

Spørgeskemaet åbner op i et nyt vindue, så du kan vente med at udfylde det til du forlader CSR Kompasset.